Kõike millega nn. Võsa Villu tegeleb o-spordis.

Monday, May 4, 2009

Ilves 3



Pole siis kaua kirjutanud, aga nüüd siis teen seda lõpuks.
Ilves 3 le ma tulla ei saanud kuna olin Norras 2 nädalases laagris. Trenni sai hästi tehtud ja tõusumeetrid kogunes nagu sitasitikal sitta. Aga vaatasin Ilves 3 e tulemusi ning tegin mõned omad järeldused:
1. Ma ei mõista mida Jonatan seal tegi, et ta ära ei võitnud (ootan põhjusid). Minu teooriate kohaselt oleks ta pidanud Raivo iga päev 2 mintiga ära kottima. Vb. oli mingi vigastus mängus, kuna viimane päev ju üldse ei jooksnud?
2. Mida teeb 3 nda koha peal selline kutt nagu Tauno Tiirats. Ma ei ole küll temast palju kuulnud, kuid kõrv on püüdnud et ta olevat "ülivõimekas" "kaardi hunt". Aga ainult kaarti tehes ei saa tugevaks. Kas kõik jooksid siis nii sitasti, et ta sai ette või minu andmed tema kohta on väärad?
3. Miks Raido nii maas oli, täielik läbi kukkumine. Ka Kenny kaotust Raivole ei saa just õnnestumiseks pidada. Mehed, olete lati alla lasknud. Kes teab varsti olen vb isegi teie kandadel kui nii edasi läheb.
Aga muidu kui kaarte ja radu vaatasin, siis mulle oleks istunud viimane päev kõige paremini, kiire, tehniline, piisavate tõusudega (enam see muidugi probleem ei ole).
Tagasi laagri juurde tulles: Enamasti jooksin tõusu, päevas nii umbes 1 km vertikaalselt üles tuli ikka välja. kaks o trenni sai ka tehtud, järgnevatel kaartidel.
1. Enam vähem tuli isegi välja vahel panin ainult mõne kümne vertikaalmeetri võrre mööda. Aga seda eriti veaks ei loe kuna tõusu jooksmine on juba piisavalt käpas ja suudan vea teha minimaalseks.
2. Lihtne kiire minu jaoks mitte väga tehiline rada, mulle ei sobi lamedad vormid aga selline kribu on minu jaoks lihtne, kõik loen välja isegi max tempo peal. Aga viga tuli ka omajagu, korra isegi 0,5 km pikkune mööda jooks. Jalg lihtsalt lippas.




Jätku leiba ja loodame et kulla poiste o tase on hüperboli seisus, et kõik ikka varsti taastub.

8 comments:

  1. Kuna sa tead maailmast väga palju ja oled üldse tehniline mees, siis äkki oled sa ka hea ennustaja (tehnilist taipu sul paistab olevat, äkki mõtled loogiliselt ka asju välja). Pakuks sulle vaheldust külmast Norramaast, osale ennustusvõistluses (keios.planet.ee/ennustus) ja võida reis soojale maale (saaksid natukene tehnilisematel maastikel harjutada, aga vaevalt need sinu tehnikale üle jõu käivad)!

    By:Võsa-Villu tehnikast joovastunud mees

    ReplyDelete
  2. Pane vähemalt Norra kaart siis üles!

    ReplyDelete
  3. Öelge kes te olete enne kui targutama hakkate eks.. Jultumust täis...rsk..

    ReplyDelete
  4. See kust ma need kaartid sain ei ole tähtis (laagris oli üle maailma kutte ja ma võtsin juba nende üles laetud pilte)

    ReplyDelete
  5. Avalda oma tegelik nimi ja meie avaldame ennast kaa!!!


    By: Võsa-Villu tehnikast joovastunud mees

    ReplyDelete
  6. V-L-L-U Millest sa aru ei saa..

    ReplyDelete
  7. A-N-O-N-Y-M-O-U-S ?!

    ReplyDelete
  8. Minu andmete järgi peaks Tenerife olema Hispaania valdus, mitte Norra.

    ReplyDelete