Kõike millega nn. Võsa Villu tegeleb o-spordis.

Tuesday, April 14, 2009

Natuke veel iidolitest: Joonatan




Joonatan Karjus on minu lemmik orjenteeruja. Trenni teeb nagu üks normaalne o jooksja tegema peaks. Kiirust, mahtu, kaarditrenni (selle suur osakaal ei ole tähtis, nagu ma maininud olen) - kõike teeb palju. Nii peabki.
Hiljuti just Karjalaske võislusel tuli ta H18 klassis 1. Lükkas oma selja taha Raido, Rene, Otti, Aleksi, ... oleks arvatavasti omanud ka Kenny ja Tauno ning Sergei. See aasta on tema aasta. Kahju et tal talvel palju vigastusi on esinenud. Ilma nendeta oleks ta vb. isegi "teine Lauri".

Kui keegi satub Joonataniga kokku, öelge talle et ta kirjutaks siia kommentaaridesse natuke oma treeningutest. Kuidas ja mida. Tahaks ka kõvaks saada.

Mulle meenutab ta natuke Emil Wingstedi. Tugevad trenni hundid. Praegu treeningi Emili plaani järgi mida ta kirjeldas Oienteerujas.

Ka teised arvamused ja treening varjandid on teretulnud commentaaaaridesse.

2 comments:

  1. Minu saladus on spinning, koolist koju tulles võtan spinningu kaenlasse ja lähen järve peale latikaid püüdma (~4h 2xnädalas). Mainima peaks seda, et öine trenn on minu relv, nt. 6h batuuti. Mahutrenni teen ma Yamaha Enduroga. Kaarditeeningutest niipalju, et olen hakanud sellele erilist tähelepanu pöörama, eeskujuks on muidugi eesti kõige tehnilisem orienteeruja Tauno Tiirats. Vabal ajal sõidan lumelauaga ja käin kick-boxi tegemas. Ja, et jalad oleks võislustel nagu paneeritud torpeedod teen jõusaalis jalapresse kõigi raskustega mis ma kokku suudan leida Antsla Corsa Tsömmist (www.corsagym.ee), et järgime päev saaks Kubja päevakul hädaldada kui valus mu sääreluu on.

    Jonatan. Geep it going !

    ReplyDelete
  2. Kurat... Perse Emil... ma hakkan ka sinu sarnaselt treenima..

    ReplyDelete